ASC RĖMAS
Rėmai suvirinami stipriausiu ir sunkiausiu būdu: rankiniu TIG suvirinimu. Šis suvirinimo metodas yra vienintelis metodas, kuriame naudojamas labai aukštos temperatūros suvirinimo baseinas, kad būtų galima atlikti labai aukštos kokybės suvirinimą.
Šiuo metodu aliuminis išlaiko gryniausią sudėtį (stiprumo ir priedų požiūriu), o šiluma greičiausiai ir efektyviausiai prasiskverbia į suvirinimo siūlę. Šis metodas taip pat naudojamas, pavyzdžiui, oro linijų pramonėje ir gaminant aliuminio lenktyninius variklius bei rėmus brangiausių markių lenktyniniams automobiliams. Dėl šio metodo ASC mobilus pastolių suvirinimas yra labai aukštos kokybės.
ASC PLATFORMOS
sujungia pramoninį dizainą su aukštos kokybės aliuminio (orlaivių) lydiniais. Dėl to buvo sukurta dvigubo profilio bazė, kitaip tariant: platformos yra saugios ir tuo pat metu lengvos.
ASC naudoja ypač stiprias tarpines sijas, kurios yra suvirintos tris ketvirtadalius aplink. Dėl to ASC platforma turi labai tvirtą ir standžią konstrukciją, turinčią didelę keliamąją galią. Ši konstrukcija yra tokia ilgaamžė, kad ne tik atitinka 3 klasės standartus (2 kN/m2), bet netgi yra panaši į 4 klasės fasadinių pastolių parametrus (3 kN/m2).
Medinę ASC platformą, vadinamąją „Fortodeck”, sudaro septyni klijuotos, vandenį atstumiančios konstrukcijos sluoksniai. Žinoma, grindyse yra privalomas, atsparus dilimui neslystantis sluoksnis; Siekiant dar didesnio saugumo, aliuminio atraminiai kabliukai yra 2 cm storio. Liukas, vyris ir kitos jungiamosios medžiagos yra aukščiausios kokybės ir garantuoja ilgą tarnavimo laiką.
ĮSTRIŽAINĖ
Tiek įstrižainės, tiek horizontalios turi automatinį skląstį. Vartotojų patogumui skersiniai skląsčiai būna skirtingų spalvų – horizontalios mėlynos, įstrižainės raudonos. Taigi, montuojant bokštą, neįmanoma supainioti hotisontalo su įstrižaine ir atvirkščiai. Skersiniai kabliai, siekiant padidinti vamzdžio standumą, yra suvirinti, nes susiuvamas tvirtinimo elementas laikui bėgant atsilaisvina.